6 مزیت استفاده از فنس های شیشه‌ ای در استخر

6 مزیت استفاده از فنس های شیشه‌ ای در استخر 

فنس های شیشه‌ ای استخر در واقع به دیوارها و پنل‌های سراسر شیشه‌ای اطلاق می‌شود که محیط استخر را از فضای پیرامونی لنداسکیپ جدا می‌کند. این فنس های شیش ‌ای می‌توانند بدون فریم یا قاب و یا با پاره‌ای از قاب‌ها تشکیل شده باشند. حقیقت این است که این دیوارهای شیشه‌ای انتخاب هوشمندانه و امنی برای این منظور هستند. دلیل امن بودن آن‌ها این است که این دیوارها از شیشه‌ی معمولی ساخته نشده‌اند و بسیار مقاوم و سخت هستند تا بتوانند بار سنگین وظیفه‌ای که به دوش دارند را به خوبی حمل کنند. این دیوارها به سادگی نمی‌شکنند و خیال شما از این بابت باید راحت باشد. حتی اگر کسی تمام تلاشش را بکند و موفق شود این دیوارها را بشکند، این فنس‌های شیشه‌ای به قطعات ریز خرد می‌شوند و هیچ گونه آسیبی به کسی نمی‌رسانند.

امروز بسیاری از خانه‌ها در استرالیا به دلیل امنیت بالای این دیوارها، محیط استخر خود را با آن‌ها از دیگر بخش‌های لنداسکیپ جدا کرده‌اند. این دیوارها علاوه بر ایجاد امنیت، زیبایی فوق‌العاده‌ای به خانه می‌بخشند. خیلی از افرادی که از این دیوارها استفاده می‌کنند، معتقدند که این پنل‌های شیشه‌ای باعث شده‌اند که لنداسکیپ خانه‌شان بزرگ‌تر به نظر بیاید.

اما فواید استفاده از این دیوارهای شیشه‌ای چیست؟

1- جذابیت   

– فنس‌های شیشه‌ای منظره بسیار زیبایی را به وجود می‌آورند.

– طرحی‌‌ که از این دیوارها بهره برده باشد، نمایی مدرن برای لنداسکیپ به وجود می‌آورد. به علاوه لبه‌های ظریف این پنل‌ها در مقایسه با فنس‌های چوبی و یا جنس‌های مشابه زیبایی صدچندانی را به لنداسکیپ می‌بخشد.

2- فضای اضافه

– کسانی که از این سیستم برای حفاظت از استخر خود استفاده کرده‌اند، معتقد هستند که این شیشه‌ها لنداسکیپ خانه‌شان را بزرگ‌تر از چیزی که هست، نشان می‌دهند.

– علاوه بر احساس امنیتی که این دیوارها برای کسانی که در استخر شنا می‌کنند، به وجود می‌آورد، این دیوارها سطوح شفافی هستند که باعث می‌شوند استفاده‌کنندگان از استخر احساس محصور بودن در محیطی بسته را نداشته باشند و از اتفاقات بیرون از این فضا نیز باخبر باشند.

3- نگهداری آسان 

– هزینه‌ی نگهداری این دیوارها بسیار پایین است.

– فنس‌های چوبی ممکن است بپوسند و فنس‌های متالیک ممکن است کدر شوند. برای مقابله با این امر، استفاده‌کنندگان از این نوع فنس‌ها باید دائم به آن‌ها رسیدگی کنند و این هزینه‌ی اضافی بر دوش آن‌ها می‌گذارد.

–  دیوارهای شیشه‌ای از لحظه‌ای که نصب شوند، نیاز به مراقبت خاصی ندارند و در برابر آب و هوا هیچ گزندی به آن‌ها نمی‌رسد.

– تمیز کردن این دیوارها نیز کار نسبتا ساده‌ای است.

4- امنیت

– نصب یک فنس شیشه‌ای به شما نیز این امکان را می‌دهد که از بیرون این محیط، اشراف کاملی به آن داشته باشید. این به این معنی است که شما می‌توانید کودکان خود را حتی از داخل خانه رصد کنید و مراقب‌شان باشید.

– این فنس‌ها از آن‌ جایی که جای پایی ندارند، بچه‌ها نمی‌توانند از آن‌ها بالا روند و خود را در زمانی که نباید، به استخر برسانند. احتمال بروز این مسئله محال است.

5- سازگاری با هر نوع دکوراسیون

– شیشه‌ها سطوح شفافی هستند که با هر نوع دکوری که شما برای محیط استخر در نظر داشته باشید، سازگار هستند.

این شیشه‌ها البته با تمام اجزای لنداسکیپ شما نیز سازگار می‌شوند

6- ماندگار و سخت

– شیشه‌هایی که به منظور فنس‌گذاری ساخته می‌شوند اغلب مقاوم شده و باریک هستند. همین مسئله باعث می‌شود که شکستن آن‌ها مگر به قصد و با وارد کردن نیرویی زیاد غیر ممکن باشد.

منبع:

    1. /http://www.glazingvision.com.au/6-benefits-of-glass-pool-fencing-you-should-take-advantage-of

نویسنده مطلب: mortazavi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *