آبنما کامپوزیتی – آبنما فایبرگلاس

آبنما کامپوزیتی

آبنما کامپوزیتی کاسه ای

آبنما کامپوزیتی : به نظر می آید این المان دکوراتیو به علت مزایای فراوانی که دارد جهش قابل توجهی در صنعت دکوراسیون داخلی و خارجی باشد.

از مزایای منحصر به فرد آبنمای کامپوزیتی نصب آسان، بدون ریختن هیچ ضایعاتی در محل اجرا می باشد. حمل این محصول آسان می باشد، زمان طراحی و ساخت این محصول بسیار کوتاه بوده و در زمان کوتاهی قابل اجرا و تحویل به مشتری می‌باشد.

این محصول از تنوع زیادی در رنگ، مدل و ابعاد برخوردار است، بنابراین با هر سلیقه ای می توان بهترین انتخاب را داشت. این محصول از مقاومت حرارتی بالایی برخوردار بوده و می توان در مکانهایی که زیر آفتاب مستقیم هستند و یا مکانهایی که دمای بالایی دارند استفاده کرد بدون آنکه به لحاظ ظاهری تغییری در این محصول ایجاد شود.

طول عمر این محصول بسیار بالاست و تمیز کردن آن به راحتی انجام می شود بنابراین همیشه از جلوه بصری تمیزی برخوردار است.

این محصول ساخت کشور ایران است و استفاده از این محصول به نفع اقتصاد کشورمان است. آبنما طبق سلیقه مشتری قابل ساخت می باشد.

از مزایای مهم دیگر به علت سبک بودن و حجم کم در هر مکانی (مانند: پشت بام، آپارتمانهای کوچک، باغچه های کوچک، لابی هر آپارتمانی، ورودی ادارات، محوطه بیمارستانها و …) قابل اجرا می باشد.

این آبنما با این همه مزایای منحصر به فرد از قیمت مناسبی برخوردار است و هر شخص با هر بودجه ای می تواند از زیبایی چشم نواز این آبنما بهره مند شود.

جهت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت می توانید به سایت ما سر بزنید
و یا
با کارشناسان فروش زندگی رنگی به شماره های زیر تماس حاصل نمایید.
شماره تلفن دفتر :
۰۲۱۵۵۴۸۴۹۹۷

شماره مشاوره :
۰۹۱۰۱۴۶۶۱۰۷

لطفا جهت دیدن گالری آبنما کامپوزیتی به این لینک مراجعه کنید.