مزایای دیوارهای اکریلیک فوق صیقلی

مزایای دیوارهای اکریلیک فوق صیقلی

دیوارهای اکریلیک فوق صیقلی : دیوارهای شفاف تنها از شیشه ساخته نمی‌شوند بلکه مواد گوناگون بسیاری هستند که به واسطه‌ی آن‌ها می‌توان سطوح شفاف را تولید کرد. دیوارهای شفاف اکریلیک یکی از این انواع هستند. دیوارهای اکریلیک منظری ابریشم‌گون و مدرن به آشپزخانه، حمام و خانه می‌بخشند. این دیوارها بسیار سبک هستند و علاوه بر ماندگاری بالا سر و کله زدن با آن‌ها اصلا کار سختی نیست.

خلق نمایی مدرن و شفاف

این دیوارها نمایی دل‌باز، شفاف و اروپایی را پیش روی شما می‌گذارند. نمایی که در نهایت کاری فوق‌العاده و لوکس از آب در می‌آید.

تنوع رنگ‌های خاص به آشپزخانه، حمام و یا وان خانه‌ی شما منظری صاحب سبک می‌بخشد.

انتخاب از میان انواع رنگ‌های جذاب مثل آبی، قهوه‌ای، کربنی و… جلوه‌ی خاصی به نمای داخلی خانه یا محل کار شما می‌بخشد.

تنوع در کاربرد

این صفحات شفاف یا آینه‌ای می‌توانند در حمام، اتاق رسانه،‌ هال، لابی شرکت‌ها و هر اتاق دیگری که به ذهن شما می‌رسد استفاده شوند. جذاب، هیجان انگیز و برگزیده صفت‌هایی هستند که می‌توان برای این صفحات به کار برد، هرچند این صفات حق مطلب را ادا‌ نمی‌کنند.

آسان در پاک کردن

در حالی که در اکثر حمام‌ها، آشپزخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی از موزاییک استفاده می‌شود، یکی از مشکلات اصلی مردم با این نوع از دیوارها سختی تمیز کردنشان است. به علاوه پاک کردن دوغاب‌هایی که موقع نصب از آن‌ها استفاده می‌شود همیشه یکی از سخت‌ترین کارها است. این دوغاب‌ها البته در خیلی از مواقع به بخشی از نمای این قسمت‌ از خانه تبدیل می‌شوند. صفحات اکریلیکی اما هیچ کدام از این مشکلات را ندارند. برای پاک کردن آن‌ها شما تنها به مقداری آب گرم و یک پارچه‌ی نرم نیاز دارید.

سطوح اکریلیک شفاف یا شیشه؟

این سطوح در حالی که تا 25 برابر دیوارهای شیشه‌ای مقاوم هستند، تنها نصف آن‌ها وزن دارند. به علاوه شما به سختی می‌توانید بر روی این سطوح خش بیاندازید. دیوارهای شیشه‌ای زیادی با طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون نیز در دسترس هستند اما آن‌ها حداقل دو برابر دیوارهای اکریلیک برای شما هزینه بر می‌دارند.

نصب این دیوارها در مقایسه با دیوارهای شیشه‌ای و دیوارهای موزاییکی بسیار ساده‌تر است.این دیوارها به سادگی با ابزار چوب‌برش می‌خورند و شکل می‌گیرند.همچنین زمان نصب آن‌ها به نسبت زمانی که برای نصب دیوارهای موزاییکی صرف می‌شود حداقل یک‌سوم است.

این دیوارها صد در صد ضد آب هستند. از این رو می‌توان آن‌ها را در جاهای مرطوب خانه مثل حمام با خیال راحت استفاده نمود.

دیوارهای اکریلیک همچنین قابلیت شکل پذیری دارند.یعنی شما می‌توانید با ایجاد یک زیرساخت مناسب از آن‌ها به شکل یک نیم‌مخروط، موجی شکل و یا شکل‌هایی دیگر استفاده نمایید.

در ضمن اگر شما از آن دست افرادی هستید که دوست دارید خودتان همه‌ی کار مربوط به دکور خانه را انجام دهید، ساده‌ترین مواد برای ایجاد یا پوشاندن دیوارها، همین دیوارهای اکریلیک هستند. در آینده‌ی نزدیک بیشتر و بیشتر در مورد این دیوارها و نحوه‌ی کار با آن‌ها برای شما خواهیم نوشت.

 

منبع:

  1. innovatebuildingsolutions.comproducts

 

نویسنده مطلب: mortazavi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *