استفاده از آکواریوم در طراحی داخلی، پیشنهادی ویژه

استفاده از آکواریوم در طراحی داخلی، پیشنهادی ویژه

آکواریوم در دکوراسیون داخلی : تعریف کلی طراحی داخلی، علم چیدمان کلیه اجزا و وسایل داخلی فضا که ممکن است مسکونی، تجاری، اداری و یا … با هدف ایجاد راحتی و آرامش بیشتر برای استفاده از آن محیط می باشد.

 بسیاری از افراد علاقمند سال ها به کسب تجربه و مطالعه در زمینه این علم می پردازند.

یک طراح داخلی هنگامی که می خواهد برای فضا طراحی دکور کند به جزئیات زیادی برای ایجاد یک محیط کارآمد فکر می کند. معمولا تمام مواردی که طراح در ذهن خود برای تکمیل پروژه مرور می کند در یکی از قالبهای زیر خلاصه می شود:

ـ انتخاب مبلمان مناسب و کاربردی

ـ استفاده از رنگ و طراحی های خلاقانه

ـ نورپردازی طبیعی یا مصنوعی و مکان یابی صحیح پنجره ها

ـ افزودن تجملات مقرون به صرفه کلاسیک یا مدرن

ـ بهره گیری از موارد خاص و لوکس دکوری و ترجیحا کم تکرار در کارهای قبلی

ـ قرار دادن گل یا موارد طبیعی در دکور

ـ مشخص نمودن نقاط محوری و عطف در محیط

ـ اجرای بهترین کف و سقف در فضای طراحی

ـ ایجاد فضاهای کاربردی به کمک دیوارهای جداکننده

آکواریوم در دکوراسیون داخلی : آکواریوم یکی از کمیاب ترین و منحصر بفردترین عناصر دکوراسیون می باشد که در همه جا می تواند توجه همه را به خود کند، استفاده از یک دکور زنده و در عین حال تجملی که با قیمتی مقرون به صرفه اجرا می شود می تواند محیط را دلنشین تر نماید. با استفاده از نورپردازی می توان نور را در قالب یک دکور زیبا و کم تکرار به محیط داد. همچنین استفاده از آکواریوم به عنوان دیوار جداکننده یکی از کارهای هوشمندانه و منحصر به فرد در اجرای طراحی داخلی که همراه رنگ و درواقع دکوری زنده، می باشد. استفاده از آکواریوم در کف یا سقف کم نظیر می باشد.

استفاده از آکواریوم در طراحی داخلی باعث ایجاد تنوع شده و شما می توانید به جای اینکه هر سال ویترین یا کمدتان را عوض کنید به جای آن از عوض کردن ماهیها و اکوسیستم با توجه به سلایقتان کنید و تنوع ایجاد کنید و از فضای منزل یا فضای محل کارتان با استفاده از یک دکور زنده، لذت ببرید.

 

نویسنده مطلب: mortazavi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *