آبنما خانگی

آبنمای خانگی ، طراوت و آرامش در دکوراسیون منزل

آبنما خانگی در دکوراسیون
آبنما خانگی در دکوراسیون

آبنما خانگی در دکوراسیون : آبنما خانگی آبنماهایی هستند که با سنگ‌های طبیعی و گیاهان طراحی می‌شوند و این حس را القا می کنند که گوشه کوچکی از طبیعت به خانه شما آمده است. در تصویر بالا نمونه‌ای از این نوع آبنماها را می بینید که در راحتی راه پله تلفیق شده و در شیب قرار گرفته تا از سرازیز شدن آب کمک بگیرد.

آبنما خانگی آبنماهایی هستند که با توجه به نیاز و درخواست مشتری، در مقیاس و تناسب مشخصی از اعداد طلایی در محل کارگاه طراحی، تولید و برای مشتری نصب می‌گردد.

آبنمای پیش ساخته بیشتر در محیط‌های داخلی نصب می‌گردد و هیچ نیازی به تخریب محل، لوله کشی آب و یا ایجاد ابنیه وعایق کاری محل نصب آبنما نمی‌باشد.

آبنمای خانگی امروزه بیشتر به عنوان  عنصر دکوراتیو در طراحی شناخته می شود. المانی که ابتدا در طرح‌ها و مدل‌های گوناگون و با ابعاد مختلف ساخته می شود.

امروزه به دلیل سبک زندگی شهری و افزایش مدرنیته، افراد زیادی تمایل دارند به منظور طراوت بخشیدن و شاداب نمودن فضا از عناصر طبیعی نظیر :

گلدان‌های گل، آکواریوم و آبنما در طراحی داخلی منزل و محل کار خود استفاده کنند.

آبنماهای پیش‌ساخته یک گزینه عالی و آسان برای این منظور می باشد. این آبنماهای پیش ساخته در سبک مدرن نیز تولید می‌شوند.

نمونه‌های ایستاده برای قرارگیری بر روی کف و نمونه‌های دیواری برای اتصال به دیوار با تنوع رنگ و طرح در فروشگاه‌ها عرضه می‌شوند.

کاربرد انواع آبنما خانگی

آبنماها معمولا در محیط و فضاهای شهری مثل پارک، ویلا، استخر، باغ، حیاط منازل و در فضاهای بسته مانند منازل، آپارتمان‌ها،  لابی مجتمع‌ها، تراس منازل و مطب‌ها و آرایشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بکار بردن یک آبنمای کوچک و جمع و جور در یک مکان بسته تا نود درصد می‌تواند به ایجاد روحیه در آن محیط کمک کند.

حتما تا به حال بارها و به عناوین مختلف شنیده‌اید که استفاده از آبنما و شنیدن صدای شرشر آن می تواند به برطرف کردن استرس و مشکلات روحی افراد کمک کند.

می‌توان از این ویژگی مهم برای دلایل کاربرد آبنما استفاده کرد و آبنما را بهترین گزینه برای ایجاد آرامش و حس خوب در افراد معرفی کرد.

می‌توانید در وب سایت ما قیمت آبنما را با قیمت خیلی منصفانه‌تر تهیه کنید .

اگر به دنبال کارکرد بهتر آبنما هستید می‌توانید پیچ اینستاگرام ما را دنبال کنید.

انواع ابنما خانگی پیش ساخته

ابنمای پیش ساخته فایبرگلاس (کامپوزیت)
آبنمای پیش ساخته حبابی (حبابنما)
آبنمای پیش ساخته درختی (درخت آبنما)
ابنمای پیش ساخته سنگی
ابنمای پیش ساخته استیل
ابنمای پیش ساخته چوبی

هلدینگ زندگی رنگی

هلدینگ زندگی رنگی با هدف توسعه و تجهیز صنعت آبنما در کشور تاسیس گردیده،این مجموعه با همکاری شرکت های معتبر اروپایی و آسیایی در امر واردات و همچنین تولید محصولات با کیفیت داخلی در کارخانه شرکت واقع در شهرک صنعتی توتک مبادرت به تولید محصولات مرتبط با بخش آبنما نموده است،مجموعه زندگی رنگی با بهره‌گیری از پرسنل مجرب و همچنین تجهیزات به‌روز در بخش آبنما توانسته خود را به عنوان تخصصی‌ترین مرجع آبنما در کشور مطرح نماید.
محصولات ما در بخش‌های مختلف از جمله نازل‌های فواره و نازل‌های استخری، تجهیزات آبنما و استخر، پمپ‌های کف‌کش و زمینی، سیستم های کنترلی آبنماهای موزیکال و Hi Tech، سیستم‌های تصفیه و فیلتراسیون، سیستم‌های روشنایی و متعلقات ،آبنماهای دکوارتیو و پنل های پیش ساخته آبنمای حبابی و شیشه‌ای و سایر موارد مربوط به آبنما قابل دسترس مشریان محترم می‌باشد.
فروشگاه اینترنتی زندگی رنگی با هدف توسعه صنعت آبنما در کشور توسط مجموعه تخصصی زندگی رنگی ایجاد گردیده است.
مخاطبان زندگی رنگی تمامی افراد می‌باشند از مصرف کننده تا همکاران فعال در بخش آبنما؛
این فروشگاه با بخش های دقیق و تخصصی امکان دسترسی هموطنان عزیز به تمامی تجهیزات آبنما و همچنین آبنماهای آماده را فراهم کرده است.

نویسنده مطلب: mortazavi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *