آبنما شیشه‌ای

آبنما شیشه ای

 آبنما شیشه‌ ای : آب به عنوان یکی از اساسی‌ترین عناصر برای ایجاد نشاط درزندگی شهری و شکل‌گیری فضا‌های سبز آن مورد استفاده قرار می‌گیرد و شناخت ویژگی‌های آب و با تشخیص معیارهای مناسب به ارتقاء کیفیت آبنماها منجر می‌گردد. 

انواع آبنما شیشه‌ ای

یکی از آبنما هایی که مورد استقبال زیادی مواجه شده آبنما شیشه ای می باشد. آبنما شیشه‌ی امروزه در مراکز خرید و لابی های هتل ها و سالن های انتظار آپارتمان‌های مجلل استفاده می‌شود .

در اکثر مناطق شهر در مراکز درمانی و لابی هتل ها هم از آبنما شیشه‌ای استفاده می شود که باعث آرامش بینندگان آن می‌شود.

 آبنما شیشه ای یک صفحه از شیشه می باشد که با پمپ‌های مخفی که در آن به کار رفته شده آب را به بالای شیشه هدایت کرده و سرازیری آب در این قسمت جلوه ی بسیار زیبایی به این نوع آبنما می‌دهد.

جنس شیشه در این نوع آبنما، سیکوریت نشکن و جنس کاور و مخزن استیل نقره‌ای خش‌دار می‌باشد.
ویژگی آبنما شیشه‌اي نسبت به سایر آبنماها این است که در این نوع آبنما به علت این که آب در یک سیستم بسته در گردش است به هیچ وجه ریزش و پاشش نخواهد داشت.

آبنمای شیشه‌ای پرتابل مناسب برای تمامی فضاهای داخلی می‌باشد. این آبنما قابل حمل و نقل است و در ابعاد معین تولید می گردد. کم جا و دکوراتیو است که با ایجاد صدای آب لطافت خاصی در محیط ایجاد می کند.

آبنمای شیشه ای را می‌توان در کارخانه را به صورت پیش ساخته به همراه کاور استیل و یا طلایی ساخت و به محل ارسال نمود.

آبنما شیشه ای در باشگاه‌ها

تحرک و پویایی و ایجاد صدای دلنشین آب توسط آبنمای شیشه‌ای سبب می‌شود که گزینه‌ای مناسب برای فضاهای ورزشی، سالن های تفریحی و پرتحرک باشد. این آبنمای شیشه‌ای در سالن ورزشی بلینگ واقع در مرکز خریدی در شهر بابلسر اجرا شده است. همانطور که مشاهده می کنید علاوه بر زیبایی که در محیط ایجاد شده است پویایی و تحرک را به محیط القا نموده است.

آبنما شیشه ای ساختمانی

آب نمای شیشه ای قابل اجرا در فضاهای مختلف ساختمان با کاربری‌های مختلف امکان است. به طور مثال همانطور که در تصویر مشاهده می کنید آبنمای شیشه‌ای در اتاق مدیریت و کنفرانس شرکتی اجرا شده است. دیوار شیشه‌ای با ایجاد صدای آب فضا را متنوع، دلپذیر و مطلوب می‌کند.

آبنما شیشه ای پارتیشن

آبنمای شیشه‌ای را می توانید به خوبی به عنوان پارتیشن دردکوراسیون داخلی خود انتخاب کنید. این پارتیشن زنده می‌تواند ظاهر منحصر به فردی را به فضای دکوراسیون شما ببخشید.

آبنما شیشه ای موزیکال

ترکیب آبنمای شیشه‌ای با یک نورپردازی منحصر به فرد می تواند جلوه ی دکوراسیون شما را دو چندان کند، این آبنماها غالبا موزیکال می‌باشد که برای فضاهای عمومی بهترین گزینه محسوب می شوند .

آبنما شیشه ای استخر

استفاده از آبنمای شیشه‌ای در دکوراسیون استخرها نیز ایده منحصر به فردی است که می‌توانید از با کمک آن آرامش منحصربه فردی را در این فضا ایجاد نمایید توجه داشته باشید که ترکیب این آب نماها با یک نورپردازی خاص می تواند ظاهر دکوراسیون استخر شما را بیش از بیش خاص نماید.

آبنما شیشه ای راه پله

استفاده از آبنمای شیشه‌ای در فضاهایی مرده ای مانند راه پله‌ها می تواند پویایی خاصی را در این فضاها ایجاد نماید. کافی است کمی خلاقیت به خرج دهید و از طراح خود بخواهید آرامش صدای آب را مهمان این فضای شما نماید.

آبنما شیشه‌ ای دکوراسیون خانه

آبنمای شیشه‌ای بیشتر برای دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد اما می‌توانید به کمک ایده‌های خارق‌العاده از آن‌ها برای دکوراسیون فضای بیرونی نیز استفاده نماید و ظاهر منحصر به فردی به دکوراسیون فضای بیرونی خود ببخشید کافی است کمی خلاقیت خود را در این زمینه به کار بگیرید و ظاهر منحصر به فردی برای آبنمای خود خلق کنید.

آبنما شیشه ای  برای تزئین دیوار منزل

آبنماها یکی از جلوه‌های زیبای طبیعت هستند تلفیقی  از صدا و جریان آب آرامش را به همراه دارد. نوع دیگر آبنمای شیشه ای را می‌توان مانند تابلویی زیبا به دیوار منزل و فضای داخلی نصب کرد. با نصب این تابلوی زیبا شما می‌توانید نه تنها از ظاهر زیبای آن بروی دیوار لذت ببرید بلکه صدای آب آرامشی وصف‌ناپذیر را به منزل شما هدیه می‌کند.

 

نویسنده مطلب: mortazavi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *