انواع آبنما حبابی

انواع آبنما حبابی

انواع آبنما حبابی : ویژگی‌های آن معمولا سوال بسیاری از مخاطبان است. دیوار حباب نما که یک نوع آبنما برای فضاهای داخل ساختمان می‌باشد. برای تغییرات  دکوراسیون در منزل شما ، محل کار شما ، لابی‌ها و هتل‌ها بسیار مناسب است. شما می‌توانید با استفاده از این آبنماها فضای خود را دلپذیر و همین طور جذاب کنید.

انواع آبنما حبابی

این نوع آبنماها می‌توانـد به عنوان یک جداکننده مثل یک دیوار بسیار دیدنی نقش خود را ایفا کند. بنابراین می‌توانید این آبنماها را در دیوار مشتـرک درمنازل، لابـی‌های مجتمع های مسکونی و هتل‌ها برای زیبایی و همچنین جداسازی فضاها استفاده کنید.

آبنمای حبابی لاین دیواری

این آبنمای حبابی انواع آبنما حبابی به صورت پارتیشنی و جدا کننده دو فضا را از یکدیگر جدا کرده است.

این آبنما با حرکات ذرات معلق حباب تصویر جالبی بین دو محیط ایجاد می‌کند.

آبنمای حبابی دیواری به صورت پنل‌های جداگانه هم می‌تواند نصب شود.

آبنما حبابی می‌تواند به صورت پنل‌های جداگانه روی دیوار نصب شود .

همانطور که مشخص است حرکات حباب در کنار یکدیگر جذابیت این نوع آبنما ها می‌باشد.

حرکات حباب ها توسط دستگاه کنترلر خاص با قابلیت ریتمیک قابل کنترل می باشد .

در این حالت از آبنمای حبابی شما سه دیوار آبی بر روی دیوار اصلی خواهید داشت .

 

آبنما حبابی ورتکس

آبنمای حبابی جهت استفاده در فضاهای داخلی از جمله دکوراسیون منزل مسکونی، لابی مجتمع‌های تجاری و مسکونی، مراکز اداری و تجاری، مراکز درمانی،مراکز ورزشی و… توصیه می‌گردد.

این نوع آبنما به عنوان دیوار پارتیشنی بسیار مورد اقبال بوده و به فضای ادارات روح و جلوه خاصی می بخشد، همچنین می‌توان از آب نمای حبابی به عنوان پرده شیشه‌ای نیز استفاده کرد و با کم و زیاد کردن حباب سطح دید را کاملا تنظیم نمود.

 

آبنما حبابی لاین

آبنمای حبابی یا دیوار حباب یکی از المان‌های تاثیرگذار در معماری نوین می‌باشد، حباب‌نما یا دیواره حباب آبنمایی مناسب جهت استفاده در فضاهای داخلی می باشد، آبنما حبابی با ایجاد حرکات نامنظم ذرات ریز حباب در حجمی نورانی از آب جلوه ای متفاوت و زیبا  را پدید می آورد.

 

 

 

 

آبنمای حبابی لاین کرو

برای ایجاد فضایی متمایز، خلاق و زیبا آبنمای حبابی گزینه ای مناسب برای انتخاب است.

انواع ابنما حبابی حرکات قابل تنظیم و ریتمیک حباب‌ها حس زیبایی و متفاوتی را در بیننده بوجود می آورد که در خلاق بودن و زیبایی محیط تاثیر گذار است.

اگر به دنبال این ویژگی ها هستین قطعا آبنمای حبابی می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد

 

 

آبنمای حبابی گردابی

آبنمای گردابی یک آبنمای جذاب دکوراتیو می‌باشد از انواع آبنما حبابی  که با ایجاد حرکات بسیار جذاب گریز از مرکز آب و رفتار دایره‌ای شکل و دورانی آب جذابیت و هیجانی فوق‌العاده را به محیط شما می‌افزاید، آبنمای گردابی از یک استوانه به قطر ۴۰ سانتی متر و مخزنی به قطر ۶۰ سانتی متر با ارتفاع مجموع ۱۲۰ سانتی متر تشکیل شده است. آبنما گردابی با نورپردازی فوق‌العاده و منحصر به خود به همراه ریموت کنترل رادیویی امکان تغییر نورپردازی و حرکات جذاب نور را نیز به صورت مولتی کالر فراهم می‌آورد. آبنما گردابی می تواند به عنوان یک المان دکوراتیو در فضای بیرونی ساختمان و باغ و ویلا و یا داخل فضای داخلی دکوراسیون منزل یا محل کار مورد استفاده قرار گیرد. حرکات و دور نوسان آب در این آبنما توسط دستگاه پروگرامر قابل برنامه‌ریزی بوده و آب در ارتفاع‌های مختلف قابل تنظیم می‌باشد.

آبنما حبابی ریتمیک

آبنمای حبابی از انواع ابنما حبابی  به صورت چندین ستون در کنار هم طراحی شده اند که حباب ها به شکل خطی در این ستون ها در حرکتند.

نورپردازی انجام شده این امکان را به شما می دهد که به هر رنگی که مایل باشید آبنما را به نمایش بگذارد.

این آبنما ضخامت کمی دارد و به نگهداری چندانی نیاز ندارد.

از این ویژگی ها پیداست که آبنما حبابی قالیت استفاده در هر مکانی را دارد.

 

نویسنده مطلب: mortazavi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *