هزینه بازسازی خانه به طور متوسط چقدر است؟

قیمت کابینت

هزینه بازسازی خانه به طور متوسط چقدر است؟

در بسیاری از کشورهای دنیا عمر مفید ساختمان‌ها بیش از 80 سال برآورد شده ولی با توجه به ساخت و سازهای اخیر، بسیاری از ساختمان های مسکونی شهر تهران در زمان کوتاه‌تری نیاز به بازسازی دارند.

هزینه بازسازی خانه به لحاظ اقتصادی از هزینه ساخت بنا کمتر بوده و در واقع قابل مقایسه با قیمت مصالح و ساخت و ساز کامل بنا نیست.

به این ترتیب بسیاری از مالکان بازسازی و نوسازی را به تخریب کامل بنا ترجیح می دهند. در مواردی که بافت فرسوده و غیر قابل تعمیر وجود داشته باشد، تخریب کامل بنا و ساخت و ساز ضروری است.

با توجه به هزینه بازسازی خانه ، عملیات بازسازی بهترین راه برای نوسازی و طراحی داخلی ساختمان است. کف سازی و نصب پارکت، تعویض کاغذ دیواری، دکوراسیون داخلی آشپزخانه و تعویض کابینت آشپزخانه، اجرای سقف کاذب و بسیاری از تغییرات را می توان در طراحی داخلی ساختمان اجرا کرد.

دکوراسیون داخلی منزل ایرانی نشان دهنده سلیقه و سبک زندگی خانوار است. سبک زندگی امروزی تفاوت زیادی با دهه های پیش دارد و محل زندگی خانواده ها نیز به پیروی از آن تحت تاثیر قرار گرفته است. خانواده های جوان و تحصیلکرده تمایل بیشتری به زندگی در ساختمان های لوکس و مدرن را دارند. با توجه به هزینه های جاری ساخت و ساز یا خرید خانه، امکان نقل مکان به منزل نوساز و مدرن نیز بسیار محدود شده است.هنگامی که قیمت بازسازی خانه را از چند جا استعلام می کنیم  متوجه می شویم که بازسازی خانه و طراحی دکوراسیون داخلی پیشنهادی عملی برای تغییر سبک طراحی و زندگی در یک خانه لوکس و لاکچری است. هزینه بازسازی خانه همیشه بسیار کمتر از هزینه ساخت خانه است و این موضوع موجب شده تا بسیاری از مالکین تمایل به بازسازی و نوسازی نمای داخلی ساختمان داشته باشند.

نویسنده مطلب: mortazavi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *