باسلت ماهی آکواریوم آب شور

باسلت ماهی آکواریوم آب شور

ماهی باسلت آب شور : ماهی باسلت یکی از رنگارنگ‌ترین و پر طرفدار ترین ماهیان زینتی آکواریوم آب شور است که در آکواریوم ها مشاهده می شود. این ماهی در دریای کارائیب و بیشتر در سواحل کوراکو یافت می شود. اگرچه گرفتن ماهی باسلت ساده تر از گرفتن سایر ماهی های آکواریومی نیست ولی به محض گرفتن آن ها رفتار بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته و با شرایط جدید به زودی خو می کنند. غذا دادن و نگه داری از ماهی باسلت نیز آسان است.

باسلت رابر یا باسلت سوئیسی یا باسلت سوئیس گارد ماهی ایی زیبا از این خانواده می باشد که دارای خطوط قرمز و نارنجی زیبای در امتداد بدن خود می باشد.خال مشکی روی باله پشتی زیبایی آنها را دو چندان کرده است. معمولا بیشتر از 10 سانت رشد نمی کنند می توان از آنها در آکواریوم های مرجانی نیز استفاده نمود.
ماهی باسلت Swissguard نیاز به یک آکواریوم حداقل 30 گالن است که باید aquascaped استفاده از بستر به عنوان ماسه و مقدار زیادی از سنگ زندگی می کنند برای خاک و سرپناه. آکواریوم با در توصیه می شود که آنها گاهی اوقات پریدند بیرون نیفتند

ماهی باسلت گوشتخوار ماهری است و به طور عمده از سخت پوستان و ماهی های کوچک در محیط زیست طبیعی خود را تغذیه می کند. در محیط آکواریوم، آنها باید به تغذیه از انواع آیتم های گوشتی مواد غذایی مانند زنده، یخ زده، خشک و ویتامین غنی شده میگوی آب شور، میگو mysis، کریل خرد شده، و دو طرف نقره ای خرد شده. آنها همچنین به آسانی گوشتخوار / جانور همه چیز خوار (اسپیرولینا بر اساس) گلوله و مواد غذایی پوسته پوسته شدن شرایط. تغذیه باید 1 تا 2 بار در روز و فقط آنچه را در عرض چند دقیقه مصرف می شود.

این ماهی در آکواریوم با ماهی های هم خانواده خود درگیر می شود و تنها می توان یک عدد از این ماهی را در آکواریوم نگهداری کرد و اصولا با ماهی های هم اندازه خود در آکواریوم رفتار آرامی دارد. برای نگهداری از این ماهی به آکواریومی با ظرفیت 110 لیتر به همراه صخره های زنده فراوان نیاز دارید و بهتر است این ماهی را در یک آکواریوم تپه مرجانی نگهداری کنید. برای تغذیه این ماهی می توانید از مجموعه از غذاهای گوشتی مثل گوشت میگو و ماهی غنی شده با ویتامین، میگوی آرتمیا و مجموعه ای از غذاهای مخصوص ماهیان گوشت خوار غنی شده و یخ زده استفاده کنید.

شرایط نگهداری ماهی باسلت
سطح مراقبت: آسان

خلق و خو: نیمه مهاجم
حداقل تانک: 30 گالن
سازگاری با ریف: بله
شرایط آب: 72-80 ° F، dKH 8-12، pH برابر با 8.1-8.4، SG 1.020-1.025
رژیم غذایی: گوشتخوار
محل اصلی زندگی: کارائیب و بخش گرمسیری غربی اقیانوس اطلس
خانواده: Serranidae

 

نویسنده مطلب: mortazavi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *